Методична робота

 

Використання методів ,прийомів та засобів диференціації для підвищення грамотності учнів

Поняття « Диференційоване навчання « в перекладі означає – роздільне .

Диференційоване навчання навчає створювати умови для максимального розвитку дітей з різними рівнями здібностей . Це поняття – не дань моді , а доказ того ,що люди народжуються різними .

В умовах класно - урочної системи Диференційоване навчання забезпечує індивідуалізацію навчального процесу .

Ціль цього навчання : організувати навчальний процес на основі індивідуальних особливостей учнів .

Основне завдання : побачити індивідуальність учня і зберегти її ,допомогти дитині повірити в свої сили , забезпечити  його максимальний розвиток .

Великі можливості для внутрішньої диференціації представляє групова робота .В малих групах учні находяться в більш кращих умовах , щоб діяти відповідно до своєї індивідуальності .

Формують ся групи по різному : за рівнем розвитку , за бажанням учнів , інтересами , стилем роботи , товариськими відносинами .

Одним із головних методів є диференційована самостійна робота . завдання тут різного типу ,різними рівнями . завдання різного напрямку ,завдання із дозованою допомогою (інструкціями )

Прийоми опитування учнів

1 прийом-солідарне опитування (допомога класу )

2 прийом – взаємоопитування – (запитання учнів )

3 прийом – тихе опитування  (бесіда із кількома учнями ,а інші зайроботою .)

4 прийом – лист захисту ( перед уроком учень який не готовий до уроку , записує своє прізвище . якщо на пртязі 3 уроків є його прізвище – результат негативний )

5 прийом – ідеальне опитування (оціни сам себе )

 

Прийоми подачі домашнього завдання

1 прийом – 3 рівня (обовязковий мінімум , практичні  розвиваючі вправи ,творчий Диапазон творческих заданий широк:

частушки, басни, сказки, фантастические рассказы по учебным темам и т.п.;

-чайнворды, сканворды, кроссворды и т.п.;

учебные комиксы;

 плакаты – опорные сигналы;

мнемонические формулы, стихи и др.

2 прийом – завдання масивом (задаємься 30 завдань _ вираховується процент виконаних

3 прйом – сам собі учитель ( учні пропонують індивідуально своє домашнє завдання )

Прийоми оцінювання

1 . Оцінка – не оцінка . ( вербальне оцінювання )

2 .  Рейтингове .

3 . Кредит довіри

4  . Система стимулів (відкладена оцінка )

5 . Рецензія на відповідь .

Достаточно хорошей оценкой могут быть:

-маленькая грамота;

-благодарственное письмо или диплом "За победу на уроке”, "За маленькое открытие”, "За помощь другу”;

 благодарственная запись в дневнике;

  книга, открытка с дарственной надписью, стихотворение, посвященное ученику.

Среди приведенных приемов нет такого, который можно назвать самым главным. Радуга из одного цвета – не радуга. Только поддерживая друг друга, приемы дают "радужный” эффект. Многоцветную картину не нарисовать одним махом. Терпение и постепенность! Лучший способ загубить педтехнику – схватиться за все сразу.

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар