Першочерговим
завданням школи було і залишається отримання учнями необхідних знань, умінь і
навичок для реалізації себе в соціумі. І новий Державний стандарт і нові
оновлені програми початкової школи спрямовані на вирішення цих завдань. У цих
документах враховано можливості навчального середовища, сприятливого для
задоволення фізичних, соціокультурних і пізнавальних потреб учнів.
На виконання
наказу відділу освіти №377 від 05.10.2016 р. з метою впровадження оновлених
навчальних програм початкової школи у нашому навчальному закладі було
затверджено план заходів щодо модернізації початкової школи на 2016-2018 роки
Впровадженнюоновлених
навчальних програм початкової школи передувала значна підготовча робота:
Ø визначна роль відводилась інформуванню вчителів про нові
нормативні, інструктивно-методичні документи щодо впровадження оновлених
навчальних програм початкової школи
Ø було забезпечена поінформованість педагогічних
працівників та залучення їх до участі в семінарі з питання «Початкова освіта на
сучасному етапі» в жовтні місяці.
Ø Проведено моніторинг стану впровадження оновлених програм
для початкової школи
Ø Проведено круглий стіл на тему »Модернізація початкової
школи як складова реформи середньої освітив Україні»
Ø Також ґрунтовно вивчалися, аналізувалися державні вимоги
до рівня загальноосвітньої підготовки учнів.
Ø Вчителями постійно велася робота щодо самоосвіти, яка вимагає
досконального вивчення нових оновлених програм, критеріїв оцінювання, методичних
рекомендацій щодо вивчення предметів інваріантної та варіативної складової. На
засіданнях шкільних методичних об∕єднань вчителі аналізували навчальні підручники, виявляли їхні позитивні та негативні риси, складали рецензії. Розглядались питання :
Ø « Робота за оновленими навчальними програмами»
Ø «Методика викладання навчальних предметів за оновленими
програмами»
Ø « Зміни до контролю та оцінювання навчальних досягнень»
Ø Були проведені тренінги з метою
Підготовкипедагогів до реалізаціїоновлених навчальних програм початкової школи ,
до технологізації методів викладання з урахуванням
особистісно зорієнтованого, компетентнісного та діяльнісного підходів,
до підсилення
наступності між початковою та базовою школами.
забезпечувалась участь вчителів у різних формах підвищення
кваліфікації з питань упровадження оновлених навчальних програм початкової
школи ,
Проводиться діагностика рівня навчальних
досягнень (природознавство, літературне читання ), моніторингові відстеження,
комплексний контроль, тематичний контроль, персональний контроль, фронтальний
контроль, оглядовий контроль і т.ін.
У зв'язку із
впровадженням нових Державних стандартів та оновлених навчальних програм
початкової школи освіти змінюється також і виховна робота в школі, метою якої є
розвиток творчої, всебічно розвиненої
особистості, виховання в ній духовно-моральної чистоти,
фізично-психічного здоров'я і трудової культури, формування громадянських якостей: патріотизму, громадянської
свідомості, гідності, мужності.
Мета конкретизується через систему завдань, а саме:
ü пробудження в дитини бажання бути моральною;
ü формування в учнів моральної
свідомості на основі організації моральних стосунків дітей через їх включення в
стихійну або спеціально організовану діяльність;
ü вироблення етико-естетичного
ставлення до життя й до своєї життєдіяльності;
ü формування моральної культури,
толерантного ставлення до інших культур і традицій;
ü забезпечення розвитку
в дітей потреби
у здоровому способі
життя, гармонійному
поєднанні духовного, фізичного та психічного здоров'я;
ü формування культури сімейних стосунків;
ü розвиток чеснот і позитивних
моральних якостей дитини, спонукання до самовдосконалення;
ü підтримка здібностей, культурної
творчості, спрямованої на особистісний саморозвиток;
ü подолання кризових станів дитинства,
новоутворень, що виникли в психіці дитини
під впливом антисоціальних проявів.
Немає коментарів:
Дописати коментар